sobota, 30 marca 2013

Biegam Bo Lubię cz.2

Dziś drugi raz wziąłem udzial w akcji "Biegam Bo Lubię" organizowanej na stadionie lekkoatletycznym AWFu Gdańsk. Tym razem trenowaliśmy już na dworzu. Jeszcze wczoraj nie wiedziałem czy coś z tego będzie - znowu sypnęło śniegiem a co gorsza, ciągle bolała mnie noga. Stawiłem się jednak o 9:30 na zajęciach i przebrnąłem przez cały trening. Ok. 2 km rozgrzewki, rozciąganie i próby kolejno na 600,800,1000, 1000, 800 i 600m. O jakichkolwiek czasach nie było mowy - stadion zasypany był mokrym śniegiem, momentami trzeba było walczyć o ustanie w pionie. Łącznie wyszło jakieś 7km,więc niewiele,ale wyszedłem z założenia że ten cykl zajęć ma dać mi urozmaicenie w bieganiu i potrenowanie pod okiem kogoś kto zna się na rzeczy. Martwi mnie jednak ten ból w prawym kolanie. Niby dziś mniej bolało,ale kilometraż był mniejszy. Poczytałem w internecie o ITBS - wszystko niestety pasuje jak ulał do mojego przypadku. Oby było ok bo na tym etapie dłuższa przerwa w bieganiu będzie porażką. Kupiłem maść przeciwzapalną, kupię też opaskę na kolano, niedługo zmienię buty. Do tego zrezygnowałem z biegania dzień po dniu. Zobaczymy co z tego wyniknie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz